Diari Suami 9 Bulan [2011] SDTV TV9



Sinopsis

Ianya berkisarkan tentang alam rumahtangga dua beradik perempuan iaitu Zara dan Zana yang kebetulan di dapati mengandung pada masa yang sama. Maklumlah, ketika mengandung, pelbagai karenah perlu dihadapi oleh si suami iaitu Hairul dan Fazli. Apatah lagi apabila isteri-isteri mereka mengidamkan sesuatu yang pelik dan perli dicari sehingga dapat.



Sejak kedua anak perempuan Zahadi dan Aliza ini mengandung, setiap hari rumah mereka pasti berlaku kekecohan. Tekanan bukan sahaja dirasai oleh kedua ibu bapa mereka tetapi yang paling dahsyat iaitu kedua suami mereka. Pelbagai aksi lucu dapat dilihat menerusi telefilem ini terutamanya ketika Zana dan Zara mengamuk setiap kali permintaan mereka tidak ditunaikan oleh Hairul dan Fazli sepanjang 9 bulan isteri-isteri mereka mengandung. 



Dapatkah kedua-dua suami ini tahan dengan karenah isteri masing-masing? Saksikan keletah lucu dan juga romantik pasangan suami isteri ini pada 20 April ini jam 8.30 malam menerusi slot Skrin Di 9 secara eksklusif di saluran Di Hatiku.


Genre

Drama | Comedy 



Pelakon

Intan Ladyana, Yana Samsudin, Kamal Adli, Cat Farish, Ruminah Sidek, Mustapha Kamal, Didie Alias


Promo



Download


MEDIAFIRE

MKV (200MB)

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comentários:

Post a Comment

Followers

 
Copyright © 2020. Watch Unimited Movie - All Rights Reserved
Template Created by @moviechannel2u | Published By Limited Movie