Pendekar Bujang Lapok (1959) VCDRip RMVB Mediafire


Pendekar Bujang Lapok (1959) VCDRip RMVB Mediafire

Sinopsis
Apabila menyaksikan sendiri tentang kehebatan Pendekar Mustar menewaskan dua orang samseng (pekerja penambang perahu) di Penambang Sampan Sungai Kemunting, Ramlee, Sudin dan Aziz pergi mencarinya hingga sampai ke Kampung Pinang Sebatang. Tujuan tiga orang bujang lapok ini ialah untuk belajar silat dengan Pendekar Mustar.

Sebelum sampai ke rumah Pendekar Mustar, mereka telah bertemu dan mengekori Rosnah (kebetulan pula dia anak Pendekar Mustar) yang pulangke rumah setelah habis mengajar (menjadi guru) di Sekolah Umum Buta Huruf di Kampung Pinang Sebatang itu.

Kerana tidak suka dengan perangai Ramlee, Sudin dan Aziz ketika mengusik dan mengekorinya sampai ke rumah, Rosnah mengadu kepada bapaknya (Pendekar Mustar) yang mereka bertiga itu menganggunya dan menuduh sebagai pencuri. Oleh yang demikian, Pendekar Mustar mencabar Ramlee, Sudin dan Aziz untuk berlawan silat.

Bagaimanapun, hatinya lembut apabila mereka berjaya mematikan langkah Pendekar Mustar (dengan mengangkat dan mendukungnya) serta menyatakan hasrat kedatangan mereka untuk belajar silat.

Saksikan kesudahanya di dalam Pendekar Bujang Lapok..

Genre
Comedy | Drama

Info
http://www.sinemamalaysia.com.my/film/info/?id=Pendekar_Bujang_Lapok_470

Screenshot



Download

MEDIAFIRE

RMVB (341MB)
part 1- MEDIAFIRE : T2U-ACADEMY
part 2- MEDIAFIRE : T2U-ACADEMY
part 3- MEDIAFIRE : T2U-ACADEMY
part 4- MEDIAFIRE : T2U-ACADEMY
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comentários:

Post a Comment

Followers

 
Copyright © 2020. Watch Unimited Movie - All Rights Reserved
Template Created by @moviechannel2u | Published By Limited Movie